Personalul nedidactic și didactic auxiliar de la Liceul Tehnologic „Nicolauns Olahus” Orăștie (II)
Continuăm cu prezentarea personalului nedidactic și didactic auxiliar de la Liceul Tehnologic ,,Nicolaus Olahus” din Orăștie, care joacă un rol însemnat în buna funcționare a școlii și care contribuie la asigurarea unui mediu sigur, curat și eficient pentru desfășurarea procesului educațional. Acești angajați facilitează desfășurarea activităților didactice, iar într-un liceu tehnologic, unde procesul de învățare implică laboratoare, cabinete și ateliere, rolul personalului auxiliar este cu atât mai important.
Contabilul și administratorul, căci asupra lor ne vom opri astăzi, au roluri esențiale în buna funcționare a instituției.

Maria Constanța Călugăr
Maria Constanța Călugăr administrează bugetul, gestionează salariile angajaților, achizițiile și resursele financiare ale instituției. Înzestrată cu o gândire logică și analitică primordială pentru interpretarea corectă a datelor financiare și pentru a lua decizii corecte și cu responsabilitate, Maria ține evidența veniturilor și cheltuielilor liceului, se ocupă de calculul salariilor personalului, verificând și aprobând plățile pentru bunuri și servicii necesare liceului.
Atentă la detalii, organizată și disciplinată, doamna contabil elaborează situații contabile, bilanțuri și rapoarte pentru instituțiile de control, asigurându-se totodată că toate tranzacțiile respectă normele fiscale și contabile în vigoare.

În opinia tuturor, punctul forte al Mariei Călugăr este comunicarea eficientă, ea fiind o persoană foarte sociabilă și empatică. În urma explicațiilor clare primite de oricine, nimeni nu pleacă nelămurit din biroul ei.
De asemena, la capitolul calități se mai pot enumera: onestitatea și etică profesională, precum și capacitatea de lucru sub presiune. De cele mai multe ori termenele limită sunt stricte, însă energica Maria rămâne mereu concentrată și eficientă. Gândește tot timpul pozitiv.
Dat fiind faptul că legislația contabilă se schimbă frecvent, iar un contabil trebuie să fie mereu la curent cu noile reglementări, Maria a demonstrat de fiecare dată adaptabilitate și dorință de învățare. La toate aceste se adaugă un bogat bagaj de cunoștințe tehnice și digitale, utilizarea programelor de contabilitate, în pas cu tehnologia modernă, fiind determinantă în acest domeniu.

Violeta Rodica Gridan
Violeta Rodica Gridan se ocupă de partea administrativă de la ,,Chimic”. Ea deține o combinație de competențe tehnice, organizatorice și interpersonale, care asigură buna funcționare a liceului din orașul Paliei. La rubrica abilități de comunicare excelează, interacționând zilnic cu diverse categorii de persoane, de la profesori elevi și părinți până la personalul auxiliar, autorități locale ori furnizori.
Violeta o persoană ce are carismă, fiind grijulie, prietenoasă, respectuoasă, adaptabilă și persuasivă. Ia mereu decizii rapide și eficiente. Tot titmul are o atitudine proactivă și deschidere către soluționarea problemelor, dând dovadă de corectitudine și transparență în gestionarea resurselor.

În fișa postului doamnei administrator intră: întreținerea infrastructurii, gestionarea resurselor materiale prin monitorizarea stocurilor de echipamente, materiale didactice și consumabile, coordonarea personalului auxiliar prin supravegherea activității îngrijitoarelor, paznicilor și altor angajați non-didactici, securitatea și sănătatea în muncă și suport logistic pentru activități educaționale, oferind sprijin în organizarea de evenimente, examene sau activități extracurriculare.
Pentru toată activitatea, dăruirea și efortul depus zi de zi de Maria și Violeta vrem să ne exprimăm aprecierea și prețuirea.
Colectivul Liceului Tehnologic „Nicolaus Olahus” Orăștie






